Nincs több kulcslyuk - újratöltve

Valamikor réges-régen, még ősapáink idejében (2011-ben) megjelent egy olyan víziót idéző írásunk, mely szerint nem lesz annak jó vége, ha módos csibék mutogatják a giccsekbe szuszakolt apai vagyont. Nem mintha dicsekedni szeretnénk, hogy micsoda fenoménok, médiumok, látnokok vagyunk (dehogyisnem), de minden bizonyíték mellettünk szól.

Így, 2015 alkonyán a youtuberek korát éljük. Számtalan témát, ötletet, tudást osztanak meg velünk egyetlen kattintás "áráért". (Most tekintsünk el attól, hogy ha ő ránckrémet tesz a térdére, és önöket felcsigázza, no meg vásárlásra ösztökéli, hogy azonos márkájú ránckrémet pacsmagolhatnak a térdükre, akkor őnáluk jobb reklám nincs e világon.)

A kellemes külsejű tinédzser lányoknak pedig se szeri, se száma a youtube-on, némelyik nagyobb online birodalmat mondhat magáénak, mint az Anglikán Egyház. Ezek a kishölgyek általában egész jól sminkelnek, életstílusuk van, hatalmas a ruhatáruk, és mindenről, ami körülveszi őket üvölt az általános jólét. Ezenkívül életük minden szegletét közzéteszik különféle okokból (reklám, exhibicionizmus), aminek - úgy tűnik - meg van a maga ára.

A közelmúltban két, hatalmas nézettségű blogger otthonát is feldúlták, amelyről szintén egy videóban számolnak be nekünk. Könnyes szemmel, de pozitív, jövőbe tekintő vállizmokkal szipogják el bánatukat minden rájuk kattintó, kóbor (rablónak) léleknek.

--------------->

Shani Grimmondot fantasztikus, egzotikus nyaralása alatt fosztották ki, amelynek részleteit vlog formában nap, mint nap megosztotta követőivel:
 

Mint látható, nem hagyott sok feladványt a rablóknak:

Balin múlatta az időt, amíg csórták a kávéscsészéit:


A másik áldozat az Adéle-t idéző Becca Rose. 

Ő valamennyivel tudatosabb youtuber, nem mutatta meg minden létező ingóságát, de ez sem mentette meg a házürítéstől:


Hazai példát a sminkfosztásra még nem találtunk, amelynek meglehetősen nyilvánvaló okait azért taglaljuk kicsikét. A magyar videós lányok láthatóan bölcsebbek, és nem rakják kamera elé a családi fuxot. Aztán a magyar nyelv is szűkíti az érdeklődők számát, tehát a potenciális rablók számát is. Nem beszélve arról, hogy amíg a fent említett lányokat luxuscégek bombázzák, addig a hazai sminkes videók készítőit mindinkább a kínai webshopok kínálatával hajkurásszák.

Egy bejegyzés, mint száz, nem olyan glam és style a csinilányok élete Youtube World-ben (mely Tündérország után a második felkapottabb hely), mint ahogy legtöbbször mutatják.
ÉS amit magunk is okulhatunk az esetekből, hogy óvatosabban posztolgassunk képeket a nagyi antik tárgyairól, meg az új ájfonhuszonhatunk krómozott, gyémántberakásos, még újabb tokjáról.


-EveCarrot

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme